Weight

Malin tipsade om en bra sida där man får föra sin träningsdagbok gratis.
Så jag tänkte gå med, men när jag kom till stadiet där man ska föra in längd och vikt hade jag ingen aning. Jag har inte vägt mig pååå..ja, sen kvällen innan jag flyttade till Barcelona då jag var tvungen att väga mig och sedan väga mig med väskan för att räkna ut vad väskan vägde. Dvs. 2 år sen.
Hur mycket plus och minus det är sedan dess har jag iiiingen aning om.
Och jag minns faktiskt inte ens vad jag vägde då.
För mig är det bara siffror, jag tänker mer på hur jag ser ut och känner mig.
Om kläderna börjar bli tighta, mindre.
Framförallt hur jag mår, hur det känns att träna osv.
Jag tror måttband är ett bra alternativ annars.

Nåväl, då är det väl dags att skaffa en våg eller?
Jag är skeptisk men jag vill ändå se hur träningsresultaten kan se ut om jag går med.
Så jag klickade precis hem denna våg från tretti.se
Den har plats för 2 användare och räknar ut BMI också.
Fast sånt kan man räkna ut själv.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja tyvärr stirrar man sig blind på den där vågen, och den "ljuger" ju ibland kanske om man tränat mycket osv! BIAmätningar är nog också bra om man vill veta exakt vad som händer i kroppen! :)

2011-02-02 @ 23:53:40
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!