Gult är inte alltid fult

När man lägger sig 21 ska man vakna upp utvilad klockan 6 va?
Nixpix, jag har sovit superdåligt, kunde inte somna, har kallsvettas och frusit. Drömde en mardröm och kunde inte somna om.
Jag trodde jag hade feber, men icket.
Nåja, idag träffar vi syon för att prata om Sri Lanka - 2 månader kvar!!
Plus att jag ska träffa sjukgymnasten, finally.
Idag gillar jag gult, den här gula färgen var ovanligt fin.
Lite åt senapshållet, då gillar jag gult. Ljusgult gillar jag verkligen inte och ja, än så länge äger jag nog inget gult plagg?
Nog hade jag velat ha denna skjorta från asos.com

Kommentarer
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Låter som en jobbig natt =/ Hoppas du sover bättre nästa natt så att du får vila ut ordentligt.



Ska du till Sri Lanka? Vad härligt! Som utbyteselev eller?



Grymt snygg outfit!!

2011-01-27 @ 09:39:44
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!