Plan.

Hej!

Ytterligare en långkväll som spenderas på jobbet
Solen skiner och kaffekokaren smattrar häftigt på slutspurten.
Bikinin är på och jag har en bra bok bredvid mig.
Jag jobbar väl inte ihjäl mig direkt..

Balkongen är mitt i smeten så jag kan ha uppsikt ifall en till "bensinman" kommer.
Jag tror att Anders Behring massaker (som jag inte kan sätta ord på) - kan leda till en del igångtrigganden hos andra.
Men jag väljer att inte ens gå igång på detta ämne.

Istället sitter jag och planerar nyår, sisådär 5 månader i förväg.
Ni har väl också börjat?


Kommentarer
Postat av: Stina igen

vi diskuterade orter hela efterätten idag! hahaha :D

2011-07-28 @ 21:59:10
URL: http://melerad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!