På papper.

"Sockertoppar, hallonhjärtan, snuttevänner.."

Vad gör ni här egentligen?
Vad gör ni här när inte jag är här?

Om sanningen ska fram, och ja det ska den tydligen i sommar
(syftar på plågan av Eric Amarillo.. eller var det Oskar Linnros? Eller var det..?)
- har jag inte haft lösenordsskydd för att jag har skrivit en massa hemlisar och bara gett lösenordet till de som jag vill ska ha tillgång till mina tankar.

Nejdå, jag har bara tagit en paus.

Jag har ingen bra ursäkt till detta avbrott, men jag förstår om ni är ledsna.
Jag kan inte lova er en förbättring.
Jag trodde att en paus skulle leda till att jag kände en saknad till den här bloggen, att vi skulle hitta tillbaka till varandra.. men jag hade fel.
Istället har jag börjat träffa andra bloggar, jag testar mig fram, känner efter.
Men det är inte över än.

Fast jag erkänner, jag tänker inte på dig varje dag.
Jag glömmer bort att du finns och jag minns inte att jag ska ha längtat efter att smattra ihop ett inlägg här på hela sommaren.
Vill man så kan man - jag vill helt enkelt inte.

Anledningen till att jag skriver just nu är för att jag tänkte ge er en liten puss för att ni är här oftare än vad jag är.

(ni borde sluta med det, det finns mycket vettigare att titta på, typ nelly.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!