2012

05.50 var det godmorgon efter en natt full med drömmar och uppvaknanden.
Det enda jag tänkte på jag slet mig upp var att jag längtar till ikväll.
"Jag ska lägga mig sååå tidigt" - brukar låta så va?

Måndag och nya tag.
I Japan är det kaos och jag kan inte förstå.
Tänk att tappa din trygghet, bara sådär pangbom?
Tänk nu mitt i min frukost om marken börjar skaka, taket rasar in, vattnet forsar?
Jag hittar inte min familj, inte mina vänner och dödstalet ökar i takt med minuterna.
Nej fy..

Någonting som jag glädjs åt är Sveriges vinst i EM-kvalet mot Slovakien igår.
Jag vill ha handbolls-EM nu!
2012 låter så långt bort, men vi vet alla att tiden går alldeles för fort så vänta bara.

Dags att sticka iväg på seminarium, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!