Ibland får man skippa uppvärmningen.

För någon dag sen förklarade jag måndagens syfte för Simon:
- "många säger att måndagen är "mitt nya liv", mina måndagar är som mer en "extra söndag"
man måste ju som värma upp inför ett lopp."

- "okeej. så lite vila på måndag alltså."
- "ja lite, börjar man 9 egentligen, så är det okej att gå dit 10-11. och det är okej att stanna hemma också, men då borde man göra någonting vettigt, typ diska."



Den vise har talat!
Däremot befann jag mig på skolan klockan 9 och är här än.
Jag är inne på slutspurten, på onsdag tar jag"helg" i..sisådär 8 veckor!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hehe.. jag tror jag hakar på den där måndags- filosofin! ;D

2011-03-21 @ 16:23:22
URL: http://lucha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!