I'm totally zero.

Tentan gick inte så bra, men vad hade jag förväntat mig?
När jag väl har kämpat mig igenom alla frågor och kommit fram till att det inte blir bättre får jag veta att jag _borde_ ha skrivit svar 1 på ett blad, svar 2 på ett blad etc. Inte svar 1 på ena sidan och svar 2 på andra.
"Sen när blev det så? Och när sa ni det? Var står det?"
Ungefär.
"Ni ska egentligen, alla har inte gjort det men de vill att man ska göra det. Du har ju tid kvar"

Kul att skriva om 4 timmars knåpande? Nej!
Gjorde jag det? Nej..

Jag började skriva av ena tentadelen och insåg att jag förkortade, slarvade och struntade i svaren mer och mer. Det blev en röra och min handstil såg ut som "Britta 5 år".

Jag vet att hon använde ordet "borde" när jag frågade om jag måste skriva om.
"Borde" och "alla har inte gjort det" gnagde i bakhuvudet när jag skrev.
Borde betyder inte måste kom jag fram till och slängde ihop papprerna och trippade fram med ett leende på läpparna, med en omskriven och en oskriven. En salig röra med okorrekta svar.
Men vet ni? Jag brrrrrrryr mig inte längre!
I'm done, finito.
Jag har helg. Jag åker till Sri Lanka om 6 dagar. Jag åker till solen.

(Och jag ska ändå kanske byta utbildning..)

Kommentarer
Postat av: jossan

men britta. vad ska du då läsa? och vad kul med resan :)

2011-03-23 @ 22:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!