Inte en riktig helg.

Jag tar mig inte en "riktig helg" i helgen, jag måste plugga.
Men Elin har bokat AfterWork på Costas ikväll och sedan ska vi på bio och se BlackSwan, så ett litet avbrott för huvudet blir det i alla fall.
Ser fram emot att ha lite kvalitétstid - bara hon och jag.
Javisst, vi bor under samma tak, i samma lägenhet och ses varje dag.
Men vi har fullspäckade scheman och har sällan tid tillsammans.
Även om filmen skulle visa sig vara dålig och maten smaker "usch och fy" (vilket jag verkligen inte tror), så kommer det bli en toppenkväll ändå tack vare sällskapet.

Hoppas ni får en toppenkväll, nu ska jag krypa ner i böckerna och inte i soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!