L

Nu har tjejerna gått hem efter en mysig kväll.
Vi kommer trivas bra ihop i Sri Lanka.

Vi har spekulerat kring vad vi vill hitta på där borta, om larvar i sängar (ja, det hände här i Sverige i en nyköpt Hästen säng), om vad vi ska packa och vilka mediciner vi bör köpa.
Jag säger bara: LAKTIPLUS
Sedan gick vi över till innebandy och då kom vi in på "flatlaget IBK", som det (tydligen) är känt för att kallas, i alla fall förr. Jannice spelar innebandy här i Umeå så hon vet, och jag vet. Haha.
Jag blev en aning nostalgisk då jag minns hur jag satt på Hildurs och fascinerades över två tjejer som jag attraherades av. "What's goning on?". Två tjejer som visserligen såg väldigt manliga ut, ja, jag minns att jag önskade de var killar. Som om det vore någon skillnad, nej, men då var det det.
Sedan kom vi "av någon anledning" in på "L Word" och jag blev överlycklig då jag helt glömt bort denna serie jag bänkade mig framför förr. Nu vet jag vad jag ska unna mig i helgen!

Sedan såg vi Efterlyst och skrämdes av samhället, världen, livet..
Sedan såg vi Big Brother och skämdes av samhället, världen, livet..igen.
Middagen var supergod, den där pajen måste jag göra igen! (om jag nu minns hur jag gjorde)
Till efterrätt hade jag gjort en låtsassmulpaj.
Smulorna är gjorda av olja, honung, havrekli och 70% choklad.
"Fyllingen" bestod av hallon, banan, äpple, päron och apelsinjuice.
Tada!


Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHAHAHAHA OH HELL LORD! jag satt också förr ch attraherade sav 2 som jag trodde killar från boden IBK men det var så konstigt att dom tränade med tjejjer. och det visade sig ju att det var tjejjer...suck..eller 1 var det iaf . hahah

2011-03-10 @ 10:48:25
URL: http://lucha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!