Miss blue


Helgen är förbi. Tack mina fina tjejer för en kanonbra lördagskväll och natt!
Det värmer i hjärtat att vi håller ihop och att vi sammanstrålar då och då.
Jag uppskattar dessa stunder till tusen.
Som vi sa "kvalité före kvantité", vi vet var vi har varandra helt enkelt.

Hoffmaestro var otroligt bra live, alla var galna och jag flög omkring som en vante.
Tur att jag har en stor och stark lillebror som fångade mig i farten fick bli bodyguard.
2 slagna hjältar somnade gott här hemma - jag och Stina.
Vi har hållit ihop hela dagen förutom någon paus när jag har gått ner i tvättstugan, packat, eller gått ner och satt mig vid datorn där nere
(fast då chattade vi på facebook).
Bästa bakis-dagen - ca 10 veckor till nästa..

Tack Stina Lundström.
För vår galna natt. Vår lilla efterfest med rotfrukter, felskickade sms och pyjamasparty.
För att jag fick vakna upp med dig imorse och skratta åt gårdagen.
För att jag har fått ligga bredvid dig i soffan hela dagen och fortfarande skrattat åt allt.
För att du vägleder mig genom allt: från packning, till dansgolvet eller knepiga beslut.
För att du alltid stöttar mig: när vi snubblar fram på nätterna eller när hjärtat är vilse.
För att du alltid lyssnar: "Pingpongsong" på repeat, kläd/kärlek/livs-dilemman. Allt!
För att du är du.
I love us.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!