Mitt land är ditt land.

Jag har all rätt i världen att plocka hem titeln som världens tröttaste.

Seminarie 8-10.
Grupparbete 10-16.30
Läkarbesök
IKSU 17-19 (löpning, rehab och spinning 40)
Handla, hämta ut paket, fixa middag.
And I'm done!

Fullspäckade dagar brukar vara min melodi, men i helgen rörde jag knappt en fena.
Så nu sitter jag här och skelar av trötthet till Kent.
Säga vad ni vill, men jag tror, nej jag vet att Kent alltid stå högt på min lista.
"Deppmusik" säger många, fast jag skulle hellre kalla det för ..eh.."mysmusik". Givande musik, musik som berör, musik som betyder, musik som säger.

Först ikväll slog det mig vad som egentligen sägs i Kevlarsjäl.
Ja tänk, ibland tar det sisådär 10 år för att poletten ska trilla ner.
Fast allt är en tolkningsfråga..
Sommartid Jag är tystnaden och vinden.
Mitt land är ditt land allt är fritt.
Sommartid Jag är lyssnaren, som tårar mot din kind.
Min dröm är din..
Sommartid, var är hjärnan här är våldet.
Mitt land är mitt land, bara mitt.
Sommartid, i socialstyrelsens folder är allt svart och vitt.
Din dröm är min..
- Kevlarsjäl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!