Not there yet.

Jag pustade ut en sekund idag, processövningen är "färdig" (kompletteringen är kvar men den slipper jag fixa) och slutseminariet gjordes imorse.
Är inte mina 15 poäng fixade nu?
Jag tycker det borde vara så..men nej.

Nu är det tentaplugg som gäller, all fokus på fenomenologi, hermeneutik, Hume, diskursanalys, Platon, kvartiler, medianer, nomial, ordinal, Hegel, kvot, Bacon, kunskapsintressen, grounded theory, longitidunella studier, Descrater, kvasiexperiment, klusterurval, mätfel, bortfallsbias, snöbollsurval, subjektiv idealism, emprisim, bearbetningsfel, chi2test, slumpmässigt urval..Ska jag fortsätta?


Sammanlagt drygt 1000 sidor plus föreläsningsmaterial.
Men..jag älskar google!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!