Personlig tränare?

Jag är sååå trött och kall.
Väntar på att Elin ska hoppa ur duschen så jag får värma mig.

Träningen gick inte allt för bra, 40 min spinning och sen tänkte jag löpa lite.
Men nae, det var omöjligt. Heeelt fel. Löpsteget gick inte in en sekund och nivå 10 kändes som nivå 13, och jag brukar alltid börja på 10.5 och gå upp?
Knät var i obalans så jag bestämde mig för att göra övningarna.
200 stycken benböj blev det, fyfan!
Ja, hon sa ju "10x10" och det är väl bara att bita ihop.
Jag vet inte vad som var värst: hur jobbigt det var eller hur tråkigt det var?
Tillslut fokuserade jag för lite på rörelsen och kunde knappt räkna.

Sedan fick crosstrainern en snabb omgång och jag gav upp.
Jag har inte alls lika mycket att ge just nu och jag blir galen!

När jag satt på bussen hem började fundera om jag ska köra löpning före spinningen istället.
Anledningen till att jag vill komma igång med löpningen är att ryggen mår så himla mycket bättre av den, medans knät inte alls gör det.
Men i spinningen mår inte ryggen lika bra, men knät gör det.
Så, jag tänkte köra på korta spinningpass och korta löppass?

Nu är min fråga:
Kan det vara bättre att ta löpningen före spinningen?
För jag kör ju löpningen på distans och kanske inte lika intensiv?

Vart är min personliga tränare?

Kommentarer
Postat av: Victoria

tack för tipset, det ska jag testa nästa gång jag gör sushi! :).

2011-03-07 @ 22:41:19
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!