Sjukgymnastik

Godmorgon söndag!
Vid halv10 entrade jag min nya sjukgymnast.
Sjukgymnastik en söndag morgon, då är det ordning och reda!

Nu är jag hemma med tejpade ben och ett halvmuntert humör.
Eftersom jag har haft samma sjukgymnast i alla mina år så är jag lite kritisk och uppskattade min sjukgymnast i Boden ännu mer.
Oj så jag saknade honom idag!

Nåja, övningarna jag fick var inte att leka med, usch..
Min kropp har ett eget liv och jag var så frustrerad idag när vi testade övningarna!
"10 x 10" fast jag hade gärna kört "3 x 10".

När det gäller min träning vill hon ha kortare distanslöpning.
Det vill inte jag däremot.
Men jag ska försöka lägga in mer spinningpass så det inte blir för intensiv och upprepande löpning för mina stackars knän..

Nu ska jag dricka upp kaffet - sista gofrukosten med mamma och pappa.
De åker hem idag och tiden har gått väldigtväldigt fort. "En dag till?!"
Vi ska åka iväg och köpa tavellister till köket.
Hurtig söndag!

Kommentarer
Postat av: Sara

vem hade du i boden ? Kan tänka mig det måste slita mkt på dina knän med sån långdistanslöpning ; /

2011-03-07 @ 11:39:28
URL: http://lucha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!