Torsdag it is.

Febern har börjat försvinna, den är typ borta men jag är trött.
Jag som är lågtempad känner av så fort den ligger på över 37.5.
Somnade på bussen hem från stan idag och det är första gången det händer.
Drömde att jag var arg på E-type och diskuterade om vi kunde lita på honom på sommarturnén. "Han kommer dyka upp till efterfesten", minns jag att jag sa.
Nej, jag ska inte på turné med E-type.

Jag vet inte om det är febern som gör mig trött eller mig själv.
Jag tror nog att det är på mig själv.
Jag tänker inte klaga på min vardag, min tillvaro, mig själv och allt i kring.
Det enda som kan göra någonting åt det är jag.
Och man får ha såna perioder, det har jag hört.

Någonting som jag verkligen, verkligen ser fram emot är helgen.
Mamma och pappa kommer hit på torsdag!
Plus att Elin kommer hem på torsdag!
Jag längtar till torsdag helt enkelt.

Sen så har jag köpt tulpaner idag och har världens godaste clementiner.
Man måste se ljuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!