Shelter

Visst älskar man när man ser en film och sisådär 5 minuter in inser att man redan har sett den? Ja, nu har jag hyrt Shelter två gånger.
Jag kunde hela filmen, alltså måste jag ha sett den nyss?
Men med vem? Och var?
Vem är du?!

The Shelter är ganska bra faktiskt. Psykologisk thriller som däremot språrar ut lite.
Jag hade velat hålla mig till personlighetsklyvningen, "mänskliga fenomen" skapar nästan mer obehag än dessa "övernaturliga fenomen".


Men filmen är tydligen inte tillräckligt bra för att komma ihåg namnet på?
Eller för att minneas att jag typ höll i filmen och tittade på framsidan, läste baksidan och tog med den hem för några veckor sen?
Den är som lite en i mängden..ni vet.

Julianne Moore och Jonathan Rhys-Meyers spelar riktigt bra åtminstonde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!