Trygghet.

Hej!

Talet har blivit bättre. Ett stort tack till smärtstillande!
Däremot ser jag lite rolig ut, jag är svälld på ena halvan av ansiktet.
Gulligt!

Drömde inatt att jag vaknade och var frisk.
Jag drömde alltså att jag sov och att jag vaknade, fast jag sov. Lite Inception där!

Att komma hem till Boden och bli sjuk är astråkigt. Fysjutton så deppigt det var imorse.
Men sen är det ju så att det är bättre att jag blev sjuk nu och inte när jag är i Sri Lanka.
Hade jag börjat tappa talet, få så ont som igår och börja dreggla hade jag fått panik gånger en miljon. Jag hade varit säker på att jag fått en sanglesisk monsterbakteri.
Så det är ju tur att jag är hemma i trygga i Sverige fortfarande!

Idag skulle jag ha gått på spinning imorse, hälsat på Stina och hennes så knoddar, fikat med Fia och ätit pappa palt.
SKULLE...

Var nyss ner i källaren och hittade kladdkakemuffins, kladdkaka och andra godsaker. Helt plötsligt kunde jag äta lite.. "hehe"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!