Juicy

Godmorgon!
Mamma och pappa kom hit igår så jag är på bra humör.
Det är så mysigt att ha dem här!
Igår strosade vi på Ersboda och jag höll på att köpa en byrå till sovrummet.
Men vi måste mäta.
En långklänning och ett par chinos från H&M fick det bli iaf!
Sen middag här hemma, jag hade förberett en kycklingpaj som är fabolous.
Nu har vi ätit frukost och jag har tom varit upp och tränat imorse.
Klockan 8 ringde klockan och klockan 9 var jag på IKSU.
Det var jobbigt, jag var lite morgonhostig och "tung". But I did it!
Måste berätta om vad jag lyckades med imorse.
Jag skulle skaka juicen och tog tag i den och skakade för fulla muggar, men jucien var öppen så jag duschade mig själv och köket med juice som for ÖVERALLT.
Min mamma och pappa stod som 2 frågetecken och jag skrek.
Haha, godmorgon!
Nu ska vi på stan och ikväll blir det Costas.
Min favorit afterwork. Italienskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!