Bullmåndag

Idag tar jag sovmorgon.
Att sätta sig i en föreläsningssal mellan 8-12 för att sedan möta upp gruppen 14 känns overkill. Det här med heltidsstudier alltså..

Jag har tappat motivationen, för någon dag sen såg jag inte ens fram emot att åka till Sri Lanka.
Sanslöst..
Jag vill så mycket ibland och ibland ingenting.

Men idag ska vi inte klaga..
Idag är det fettisdag och min fina vän Linda fyller år!
Vet ni att man förr ibland kallade fettisdag för bullmåndagen?
Det låter hur gulligt som helst!
Tycker vi byter kanelbullensdag mot kanelbullemåndag!

Ikväll är det bruna bönor + fläsk och semlor som ska serveras till middag.
Fast det är tveksamt, men jag tror (hoppas) det finns nybakta semlor och ett x antal psykologstudenter hemma hos oss när jag kommer hem från skolan och träningen.
Annars får jag tåga till Ica helt enkelt.

Ni förstår, vi måste ta vara på dessa "högtider".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!