Action

3 timmar somn ar battre an inga timmar alls. Eller?

Klev upp langt fore tuppen och ingen sol kom. Surt.
Nar jag val satte mig i tuktuken for att aka till flygplatsen blev jag somnig.
Men nar poliserna haffade oss blev jag pigg.
Fick hjalpa min chauffor att betala los honom.
Det tog en himla tid och jag satt mest och filosoferade, var for trott for att ens bli orolig over vad som hande. Det hade hur som helst inte hjalpt.

Lite spanning skadar inte, speciellt nar jag har alla dessa sega timmar framfor mig.
Nu ska jag satte mig och lasa ut min bok.
Om ca 1 timme ar jag i luften.

Nasta gang jag skriver ar jag antingen i London eller i Stockholm.
Eller i Boden!

Hejda Sri Lanka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!