Kottmarknad

Idag blev jag erbjuden giftemal av en trevlig kille jag motte pa gatan.
Han hade slakt i Sverige. Hans faster bodde dar och hade barn(9 st!!!) med en svensk man. Eriksson hette de allihopa.
Killen hade ett hotell en bit bort fran mitt och undrade hur lange jag skulle stanna och om jag gillade Sri Lanka. Nar jag svarade "ja" undrade han om jag skulle kunna tanka mig att gifta mig i Sri Lanka. Med honom.
Jag borjade skratta for jag trodde han skojade.
Men efter ett tag insag jag att jag hade fel, han var ratt serios.

Det hela slutade anda glatt med ett "no, but thanks anyway, bye" - "you are welcome".

Hela situationen var inte jobbig, bara rolig.
For han verkade det som helt normalt, speciellt nar jag inte var gift, nar jag gillade Sri Lanka och nar han tyckte jag var trevlig.
Vad sager du mamma? Ska jag sla till?

Han var da trevligare an en av hotellkillarna som tyckte att han och jag kunde ha fest ikvall.Bara han och jag.
Och nar jag nekade sa han med ett flin "just drink..no fuck".

Det jag vill komma till ar: Corona ar ingen kottmarknad.

Kommentarer
Postat av: mamma

Var snäll och vänta med giftemålet så jag får vara med och godkänna. Sedan verkar det vara dax att komma hem innan du får alldeles för många och "fula" förslag.

Kram mamma

2011-05-10 @ 22:35:07
Postat av: stina

jag köpte dom på intersport i boden :) , toppen!

jaaaaaaaaa inte många timmar kvar nu komkomkom!

2011-05-11 @ 08:26:53
URL: http://melerad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!