Skalman

Nämen?!
Klockan är slår snart spöktimme här och jag har inte packat klart.
Är i valet och kvalet om jag ska vaka. Jag försöker planera min kommande resa, lite som Skalmans "mat-och-sov-klocka". Jag hade helst velat sova hela resan för att det ska gå fort. Men det är ju ganska tveksamt att sova i sisådär 35 timmar? Och med tanke på omständigheterna är jag hellre vaken på planet där det är varmt, "bekvämt", finns mat och tv. Och dödstrött när jag kommer fram till London där det är kallt, hårt och tråkigt.
Men jag har en tendens att somna så fort jag sätter mig i en flygplansstol.
Och någonting säger mig att jag inte kommer vara helt bekväm på Heathrow? Kanske inte sådär helt avslappnad för att lyckas somna som en stock?
Nåja..
Solen går upp om sisådär 5 timmar och jag hade velat hinna med en sista soluppgång.
Den första och enda såg vi på elefantsafarit och det var mäktigt.
Ahmen, jag kan ju inte missa min sista chans - över havet och allt.

Nej, nu ser vi hur det här slutar. Dags att börja packa!

Kommentarer
Postat av: mamma

Naturen är mäktig, njut av det du kan. Snart syns vi och kramas/Mamma

2011-05-11 @ 22:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!