Adidas goes candy

Jag lever. Jag är hemma. Jag är sjuk.

Trots världens elakaste mage orkade jag med en timme i Luleå.
En karamellig Adidasjacka och ett par rosa Nikeshorts hann jag snappa åt mig.
Rosachock.

Ikväll är det soffan, godis och schlager med pappa som gäller.
Min hårdrockspappa är riktigt inne i schlagern nu för tiden.
Det är inte hans musiksmak alls, men han roas som av det.
Jag har som min egen jury här i soffan.

it's all about me, me and me

Jag vet inte vad det är för fel på min mage däremot.
Den är hemsk - det gör så himla himla ont i den från och till!
Jag var så glad över att komma hem igår..
..och efter en timme ville jag krypa ihop i fosterställning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!