Vad händer Sverige?

Solen har äntligen letat sig fram till Sri Lanka!
Lagomt till vår semester här i Negombo.
Jag har hört rykten om dåligt väder i Sverige?
Vad är grejen?
När vi har haft regn och skitväder i flera veckor, har ni strålande sol?
Och när det börjar bli dags för mig att packa ihop och bege mig mot falukorven och Gevalia, så börjar det snöa hos er? Och ni ligger på 6 grader? (i norr alltså)
Jag får helt enkelt packa med mig solen.
På torsdagmorgon påbörjar jag min långa resa mot svensk mark.
Egentligen skulle jag stanna en vecka till, men pga olika anledningar kommer jag till Sverige tidigare, även resan till Umeå är ändrad - det blir Boden istället.
Men snart sätter jag fötterna i vår lägenhet i Umeå och dricker öl på brännbollsyran!
Älska bara ben!

Kommentarer
Postat av: Sara

helt rätt beslut boden ist för umeå! shit kände ett ryck att komma med dig till umeå ! måste dit och prova på iksu innan du får ngt sommarlov och få känn på lite umeå-tempo!!

2011-05-09 @ 10:28:18
URL: http://lucha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!