Älska

Alltså..

- Linda är hemma
- Fia är hemma
- Lisa är hemma
- lillebror är hemma
- jag är ledig och har längtat efter den här helgen länge!

Dagen har bestått av:
- morgonprommis med Linda runt träsket. Nalle fick följa med i regnet och jag låtsades som att det var vår.

- Fia gjorde oss sällskap på brunchen. Äntligen var gamla trion samlad. "Pink lady"(Linda), "Blue lady"(Fia) och "Purple lady"(jag). Fy sjutton vilka coola tjejer vi var på mellanstadie/högstadietiden!

Jag gjorde dinkelplättar med tillbehör som laxröra, olika bär och keso. Mango/kiwi/banan-smoothie till detta. Och lussekatter på det! K o m a

- unnade mig ett par skor och lite Krims krams och gjorde av med lite energi på steppis, matkoman sen brunchen satt i 4 timmar senare, men energin var på topp! Vilka superplättar!

- ikväll bjöd lindas mamma över mig på middag. Supergott och mysigt! Murklor till förrätt och älgfile till varmrätt. Vin, skratt och långa samtal. Jag älskar stunder som dessa.

Jag älskar dagar som dessa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!