Nytta och nöje

Som sagt: jag älskar att träna framför sport.
Helst handboll, då är jag verkligen het på gröten och minutrarna smattrar iväg.
Idag fick det bli fotboll, en besvikelse. Tur att crosstrainern gav mig puls åtminstonde..
En 1-0-förlust mot England är inget att gråta över, jag hade inte höjt på ögonbrynen om det slutade 3-0.
Men sisådär ett riktigt målläga på 92 minuter.. Nä.
Sådär, nu har fotbollsfantasten fyllt sin kvot - nu byter vi ämne!
Imorgon jobbar jag 4 fjuttiga timmar, sen har jag ett möte efter lunch och sen har jag en heeeel dag ledigt. HELA torsdag, fram till fredag klockan 16!
Anledningen till min enorma glädje beror på att jag är ledig 2 dagar på 17 och imorgon är jag inne på min 9e arbetsdag (så går det när man byter för att få vara långledig!). Det är inte jobbigt att jobba, men jobbigt att inte få vara ledig.

Efter att ha gått 7 kvällar i rad var jag extra lycklig att få gå kort dag idag.
En lunch med Kajsa och lite strosande på stan gjorde dagen ännu bättre.
Jag hamnade i inredningsdjungeln, två gånger på MIO och två gånger på Bodens möbelaffär.

Jag hittade en tavla som tilltalade mig ovanligt mycket..
..Kaaaan det bli min första tavla jag köper måntro?
"Tatataaa", to be continued.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!