Waka

Godmorgon!

Strax före ett plockade John Blund upp mig för en knäpp natt. Jag har vandrat, men bara till min byrå där min mobil ligger (min vanliga nattrutt). Ibland vet jag inte om jag gör det medvetet eller om jag går i sömnen, men jag vaknar till när jag står där och brukar fundera varför. Inatt hann jag som vänja mig vid tanken "ah, nu står jag vid byrån igen och klockan är?.."

Jag minns varje klockslag från inatt och jag minns att jag skrämde mig själv lite samtidigt som jag frustrerat funderade över varför min kropp ville kliva upp.

Klockan 01.38 stod jag vid byrån med min mobil i handen.

Klockan 03.01 stod jag där igen.

Samma visa 03.48 och 04.50...

05.27...

06.20...

06.44... Då gav jag upp. Tog med mig mobilen som jag vackert stod och höll i och sov fem djupa minuter tills klockan ringde 06.50

Så här ligger jag och är omänskligt pigg, jag tror min kropp spelar mig ett spratt och kommer säkert att börja sega ihop vid niotiden på jobbet..

Jag är iallafall glad över att jag aldrig går på längre äventyr på nätterna. Fönsterbrädan eller byrån är min grej. Tur att persienner finns..


Kommentarer
Postat av: Sara

Snyggo!

2011-11-16 @ 08:57:54
URL: http://lucha.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hej!

Jag heter Matilda och arbetar på ett stort TV-produktionsbolag. Jag arbetar just nu med en dokumentärserie och jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig då jag blev intresserad av att höra mer efter att ha läst detta blogginlägg. Kontakta gärna mig så berättar jag mer om det projekt jag arbetar med.

Mvh,

Matilda

[email protected]

2011-11-28 @ 16:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!