Knöligt

Fybubblan så trött jag är!
Huvudet, ryggen, ögonen och rumpan säger "ajaj".
Den nya releasen på coren var helt sjukt tung!
Jag tror aldrig jag har varit med om en liknande. Efter andra låten kollade jag och Stina på varandra med panik i ögonen och båda tänkte nog "jag kommer att svimma". Som det värkte, skakade och krampade ikväll, men kul var det! Äntligen ser jag fram emot core igen!
Kära step in-vänner, ni måste gå på den!

Hos doktorn fick jag inga direkta besked eftersom de är osäkra på vad som befinner sig i min spottkörtel eller under min haka. Det ser ut som ett ägg under min haka, som jag kan puta ut om jag trycker ner tungan, haha. Antingen är det en inflammation eller en sten. Jag hoppas på inflammation och knaprar på antiinflammatoriska, salivin(för salivproduktion) samt omprazol för att magen inte ska kajka.
Om en vecka måste knölen vara borta, annars blir det remiss till "öra, näsa, hals".
Sååå: om en vecka ÄR knölen borta.

Och vet ni, om två månader är det julafton!
Och om 4 dagar kommer den nya iphonen!
Och..det är alldeles för länge kvar till handbolls em för herrar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!