Nyårsplanering

Godmorgon världen!

Sitter med min kopp kaffe i träningskläder och njuter av den blåa himlen som skymtar bakom skärmen. Sitter och letar flygbiljetter inför nyår innan Sara kommer och plockar upp mig. Det ser ut som att jag och Stina (och kanske någon/några till?) skålar in det nya året i Berlin!

Jag och Stina är båda sålda på staden och någonting säger oss att nyår där kan bli...ja, så länge vi inte är på svensk mark är vi nöjda!

The German capital throws one of the biggest open-air parties in the world; with more than a million people swinging into the New Year, the Berlin party even tops the festivities of New York and London.

Kommentarer
Postat av: stina

500 ToR typ utan bagage.. ASBILLIGT

2011-10-01 @ 11:46:31
URL: http://melerad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!