Pink

Min lediga helg är över - "poff".
Igår var det den efterlängtade Rosa Bandet-festen.
Tjejernas initiativ är toppen och kvällen blev lika trevlig som förra året.

Idag är jag trött, verkligen superseg.
Jersey Shore är slut, pizzan är äten, Stina har legat bredvid mig i soffan
- som det ska vara helt enkelt.
Det var länge sen jag hade en bakissöndag, 5 hela veckor.

Nu ska jag slå igen mina gröna så jag blir människa igen.
Har en minst sagt fullspäckad vecka framför mig.

Klädkoden igår var minst ett rosa plagg.
Jag hann snappa en taskig (dryg) bild med webcamen för att visa att jag äntligen inviger mitt halsband jag köpte till min födelsedag. Tjuuusigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!