Trerätters vs. piller

Nuuu är min jobbhelg över och jag är ledig imorgon!

Det har varit en toppenmysig helg med mycket jobb i köket, det har ständigt doftat nybakt och vi har haft tända ljus för att skrämma bort höstmörket.
Jag och Jenny har faktiskt bakat de bästa bullarna i stan.
"Jag vill inte skryta men..jag har bakat världens bästa bullar".

Igår hade vi en trerätters på menyn:
Förrätt - färska rödbetor med kaprisvinegrette och chevré
Varmrätt - fisk och skaldjurssoppa med hembakt grekiskt lantbröd
Efterrätt - citronkladdkaka med hallon, vispgrädde och chokladflarn

Nej mig går det ingen nöd på.
Men det kan inte vara lajbans och röda rosor jämt, utan klockan 14.00 ska jag infinna mig hos läkaren och senare i eftermiddag ligger nog ett penicillinpiller i min mage. Namnam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!