Bollen är min.

Rensade huvudet med spinnpump på morgonen, mage och 3 snabba km på det.
Kom hem pigg och glad, öppnade mailen och..
..."BOOM!" - så fick jag världens beslutångsest.

Nu talar jag i gåtor och kan verka låtsas vilja vara hemlig.
"Skapa en nyfikenhet" hos er, fast jag vet att det egentligen bara är frustrerande.
Och töntigt.
Nejdå, det är bara så att jag inte alls har någon lust just nu att dela med mig av vad jag brottas med just idag, så egentligen skulle jag inte ens ha satt en rad om det här. Eller hur?

Jag hade lika gärna kunnat klicka på "Spara som utkast" eller klicka på krysset.
Eller radera hela första stycket för den delen!

Men med närmare eftertanke så skriver jag här, vad jag vill.
Jag bollar idéer med mig själv, skryter, skriver strunt, drömmer.
Och ni får gärna agera bollplank om ni så vill, men inte idag.


Kommentarer
Postat av: sara

Skriv exakt vad du känner & vad du vill här ! det är ju det bloggar är till för ! du är grym & underbar! kul att du fastnat för bodypump!

2011-10-11 @ 12:21:01
URL: http://lucha.blogg.se/
Postat av: sara

har fortfarande inte vågat mig på den där jävla avocadon i kylen....

2011-10-11 @ 12:21:18
URL: http://lucha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!