Jag vill ha Adam.

Ikväll gav jag mig på att testa högskoleprovet här på internet.
Jag gjorde ordkunskapen och tyckte "nämen det här var ju kul!".
Sen kom jag till logiken och fattade ingenting, lärde mig hur jag kunde "fuska" och tyckte sen att det tog alldeles för lång tid att fuska. Och hur mycket ger det mig egentligen? Efter 5 frågor gav jag upp, jag hade varken diciplin eller tålamod.
Läsförståelsen var lika tråkig så ja.. jag upp och insåg: "njae, inte ikväll.."

Så nu har jag roat mig med att leta Adam-tekoppar istället.
Det är inte det lättaste - men jag fann en sockerskål åtminstonde.
Nu håller vi tummarna att jag tar hem högsta budet - för en sockerskål behöver jag verkligen!
Äh, vadå, jag kan ju ha karameller i den istället!

Det finns ju faktiskt nyproducerade Adam-koppar - men jag drömmer om att hitta en "pang-annons" som jag lyckas knipa åt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!