Några ord från mitt fantastiska liv.

Det bara händer och händer.
Universitetsansökan är skickad.
Ikväll kollar jag på en lägenhet.
Imorgon skriver jag(nog) på en anställning.

Imorgon måste jag bestämma mig för lägenhet och jobb.
Idag måste jag bara titta, tänka och känna.

Jag ska nog låta fötterna smattra lite på bandet, känner minst sagt redo för ett långdistanspass: rensa huvudet, kanske grina lite till något blödigt program (eller någon reklam, eller någon fin låt) och få upp pulsen lite.

Igår gick pulsen upp av att lyfta en mjölktetra. Så går det när man äter dålig pizza.
Bakispizza kändes som en bra idé, men nej, big mistake - eller hur Stina?
En kvinna på..ja någon såndär avdelning inom kommunen där de har koll på..ja ni vet! Åh typ.."hälsovårdskontor"?
Iallafall, en kvinna ringde och ställde massvis med frågor eftersom de ska kolla upp det.
Inte illa, jag var inte beredd på den responsen. Seriösa puckar.

Idag mår jag bra och är hungrig hela tiden, ni kan pusta ut.
Men vill ni bjuda mig på middag, stryk pizza från listan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!