Boost

En natt me feberdrömmar och frossa trots fleecetröja och byxor under täcket.
Well, jag tänker inte bli sjuk och det är jag inte heller!
Vaknade först 8 och var feberöm i kroppen, ställde in morgonpromenaden med Stina och kämpade med att somna om..
Och nu? Pigg och glad!

Jag har en tendens att få utmattningsfeber lätt.
Tyvärr kan jag inte skylla på det just nu..
Jag har ju "Fredag hela veckan!".
Däremot vet jag att jag för ovanlighetens skull har vitaminbrist och för vanlighetens skull har vätskebrist.
Så jag tog tag i vitaminbristen och boostade.
Kaffet är ju inte vätskegivande direkt, tvärtom, men kaffe är kaffe.

Nu har jag två tips att dela med mig av:
1. Svenska äpplen! Sååå goda! "Små och behändiga", som mormor säger.
2. Keso och jordgubbar. Protein och vitaminkick, för att inte tala om GOTT.

Nu vet ni vad ni ska äta till frukost/lunch imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!