Då säger vi tack och godnatt

En supernöjd Britta säger nu godnatt.
Helgen är här och jag har redan hunnit avverka en dag. "Vad hände?"

Kort sagt..
Jag unnade mig en sovmorgon till tio!
Sedan frukost i lugnan ro och ta tag i livet (läs: garderoben + lite annat krims krams). Projektet tar aldrig slut, sisådär 8 timmar sammanlagt och 1-2 sopsäckar - men fortfarande en bra bit kvar.

Dagen har gått i en bergochdalbana.
Jag har haft framtidsånges ena sekunden och andra sekunden har jag glatt mig åt över att jag har "hela världen framför mina fötter". Jag är inte bunden på något sätt - men vad sjutton är det jag ska/vill/borde göra?

För att rensa tankarna gav jag mig ut på en jogg med min nya kompis "Herr pulsklocka". Vi avverkade 13 km tillsammans i harmoniskt tempo, ofta i motvind, men bäst av allt: under blå himmel.

Sedan mötte jag upp ett glatt gäng på Bodensia för afterwork.
Som vi har skrattat, som vanligt. Jag älskar hur samtalsämnen bara flyger iväg!
5 timmar senare är jag hemma för att komma i säng för att vara pigg till morgondagens spinnpump. Vi verkar vara ett rätt stort gäng som möts upp för att svettas och jag vill inte vara nyvaken och jag vill ha energi i magen.

Så imorgon säger vi godmorgon klockan 8, visst?
Och då borde vi säga godnatt nu då, så ja, natti!

En puss till kära lillebror, du avslutade min kväll på bästa sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!