Lördagslall

Jaha, lördagkväll och här sitter jag i pyjamas efter att ha jobbat hela dagen.
Igår var det personalfest och jag är inte det minsta sliten.
Det var en toppenkväll med skaldjursfrossa, goda drycker och Bodens gladaste gäng.
Tänk, i februari nästa år har jag kännt (de flesta tjejerna) och jobbat där från och till i 4 år. Jag trivs så otroligt bra och uppskattar att vi alltid håller kontakten vart jag än i världen hamnar. För att inte tala om all kärlek man får på jobbet.

Jag var yngst och gick hem tidigast. Vad hände där?
Jo för jag vaknade upp igår morse och hade blivit klok under natten!
..Näeee, riktigt så är det inte, utan jag tar det bara lite piano nu några helger.
Mysigt och skönt - u p p s k a t t a t.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!