Ms. Cullen

Han har gjort det igen.
Edward Cullen (Robert Pattisson) hypnotiserade mig i 6 timmar igår.
Twillightmarathon med Maja, kan inte bli annat än succé.
När vi inte suckade, stönade eller berättade filmen i förväg, satt vi med pirrande mage, generade kinder och hungriga ögon. Kilon med avundsjuka och duster av frustration.
Jag vet inte hur han gör det, men jag blir inte äldre än 14 när jag ser honom.
Han ljuger och beter rätt illa, men hans charm, halvgråtande ögon, halvdöda uttryck, sammanbitna(enorma) käkar och likbleka hy vinner. Jag skiter i insidan.
För att inte tala om tryggheten och makten som han utrstrålar.
Och alla alldeles för bra uttryck som han släpper titt som tätt.

Edward Cullen: And so the lion fell in love with the lamb.
Isabella Swan: What a stupid lamb. 
Edward Cullen: What a sick, masochistic lion.

Edward Cullen: So how come Jacob Black gets to give you a present and I don't? 
Bella Swan: Cause I have nothing to give back to you. 
Edward Cullen: Bella, you give me everything by just breathing.

.
You are exactly my brand of heroin.

Nu när jag har fått en liten dos
(man kan aldrig få för mycket av det goda) av Twillightfilmerna
- är jag väldigt sugen på att kasta mig på böckerna en gång till.
För som de flesta gångerna är böckerna bättre.

Kommentarer
Postat av: sara

åååh.. min karl är jämt så beige efter att ha sett twillight... - suckar mig in i en dröm-

2011-09-13 @ 15:30:06
URL: http://lucha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!