Så mycket bättre.

Åh jag älskar min helg!
Träningstunga ben, ett toppenhumör och underbara människor omkring mig.
En riktig mysfredag följt av en underbar lördag.
Elin är (ÄNTLIGEN) i Boden. Det firas med kaffe på Hanssons och vin ikväll.
Väl på Hanssons bjöd vi en show. Stina började fint med att skrika, springa omkring och välta saker - två gånger pga en geting. Jag skrattade så jag grät, tills Stina lite senare skriker "BRITTA DEN SITTER I DITT KNÄ!"
Jag skrek nog högst, rev omkull systemetpåsen, tog halv med mig en stol och sprang ut från Hanssons i panik. Den där jävla karman..

Nu sitter jag och Håkan och äter en god middag innan folket kommer.
Han kör lite gamla godingar från "Det är så jag säger det" och jag vet inte vem av oss som sjunger mest falskt..

Middagen tog 10 minuter att fixa. Vad säger ni?
Blanda bara ihop bönor, avokado, tomat, rödlök, citron och lite salt&peppar.
Färdiggrillad kyckling, babyspenat, mozarella och balsamico.
(Mamma, kolla vad mycket protein jag äter!)
Kos!


Kommentarer
Postat av: Ina

Oh, vilken supergod måltid du slängde ihop!! Måste testa det, kanske redan imorgon...



Vet du Britta, jag ska nog testa det där receptet redan nu ikväll. Verkade ju toppen :) Tack för tipset!

2011-09-10 @ 20:18:58
URL: http://inakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!