Monkeyface

Snart är det dags att lämna Uppsala.
Jag har haft en sån himla bra vecka och en sån himla bra (ledig) månad.
Imorgon är det tillbaka till vardagen på obestämd tid.
Hösten ser ut att kunna bli ganska spännande ändå!

Mamma, ikväll när du hämtar mig på flygplatsen vill jag ha en sån här väntandes på mig i bilen. En liten tröglorier!
Eftersom man måste söka om djurpark tillstånd tänkte jag lägga upp det såhär:
"På Djurpark Smedje kommer tröglorien trivas med sällskap som apan Britta, hönsmamman Anna och sengångaren Stefan."

Nu ska jag och lillebror ner på stan och hejdåfika/äta.
Jag ska göra allt för att låta krokodiltårarna stanna inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!