Garmin Forerunner 210

Äntligen har jag köpt mig en pulsklocka!
Tog bara sisådär ett halvår.. men, så är det med allt.
Glasögon, vinterjacka - sånt där jag vill ha ett tag får jag alltid sån himla beslutångest över. Egentligen är det mest att jag vill hitta "the perfect one" och har en uppmålad bild i huvudet, som inte alltid existerar.
Well, jag ser ut att pricka av allt nu i höst:
- nya bågar - check!
- pulsklocka - check!
- vinterjacka - utvald och snart beställd!

Det fick bli en Garmin Forerunner 210, av det jag har hört och läst om den verkar den bra. Jag har börjat följa mormors fotspår och letat upp "Bäst i test"´er för att jämföra. Jag har läst massor med forum och jämfört ett x antal olika klockor. Men det har ständigt lutat mot denna och idag slog jag till. Den står här bredvid i en kartong och väntar på att jag ska pillra på den!
Bäst av allt: Stina har en likadan, så jag kan nog be om hjälp om det behövs!

"Din bästa träningskompis Oavsett om du svettas på ett gym eller springer i skogen, är Forerunner® 210 HR en spännande och givande bekantskap. Med Forerunner® 210 HR har du möjlighet att hålla koll på varje avverkad meter. Har man en gång tränat med en Garmin GPS finns det ingen återvändo – denna super-enkla produkten ger nya, fantastiska dimensioner i träningen. Håll koll på dina resultat Med Forerunner® 210 HR kan du hålla reda på alla aspekter av din träning, tex logga dina träningstider med distans, medelhastighet och varvtider. Tillsammans med en digital pulsmätare kan Forerunner® 210 HR berätta för dig konstant, hur mycket du anstränger dig, så du kan övervaka och förbättra din kondition. Garmin Connect – ditt privata träningsuniversum Garmin Connect samlar all din träningsdata på nätet med en värld av möjligheter för att analysera utvecklingen i dina prestationer, dela dina upplevelser med andra och använda deras träningsprogram och rutter – var som helst i världen. Se din senaste tur på satellit-karta eller hitta en ny rutt som ser spännande ut och låt din Garmin fitness-navigator guida dig hela vägen. Garmin Connect har ett fantastiskt enkelt menysystem på svenska. Klocka med attityd Även om Forerunner® 210 HR först och främst är designad till att tillgodose dina träningsbehov, funkar den även alldeles utmärkt som en sportigt vardagsklocka med vanliga klock-funktioner och lång batteritid. Foot Pod Tillsammans med Foot Pod SDM4 kan du ta med dig din Forerunner® 210 HR in och få exakt data för tempo, distans och antal steg på löpbandet eller i idrottshallen."



Kommentarer
Postat av: sitiina

<3 love it!

2011-09-27 @ 23:04:48
Postat av: Anonym

yes jag är hemma i boden, duvet man har ju två hem :) allt bra med dig?

2011-09-28 @ 17:30:07
URL: http://pannannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!