Brightsides

Jag är oförskämt glad nu förtiden.
Vaknade verkligen på fel sida imorse, av ett ljud som jag trodde kom från någon som kom in i rummet. När jag kisade såg jag något svart som tittade på mig och jag skrek rakt ut. Det svarta var en lampa, det som lät var en kudde som hade åkt i golvet.
Godmorgon!
Träningsvärken gjorde sig påmind och den gör det hela tiden, tandborstningen var tung och kaffekoppen skakade. Men trots en öm kropp är det någoting speciellt som spritter just nu i kroppen!

Igår borde jag ha surat ihop, pga att jag var utelåst, mobilen hade slut batteri, plånboken hade jag glömt, mormor var inte hemma. När jag väl kom mig hem så insåg jag att rabarberna i kylskåpet var sura, som jag så fint hade räddat förra veckan (i spöregn stod jag och plockade dem och sedan skar jag upp kilovis). Sååå jag kunde inte göra den planerade rabarberchutneyn. "Häpp, då får jag väl göra på äpplen!".

Jag var så peppad att jag fick för mig att köra 3 pass på raken på steppis.
Varav två av passen hade ny release och Bodystep hade jag inte kört på flera år.
Efter två timmar med en halvtimme kvar ville jag sätta mig ner, äta upp instruktören och sno personen som stod bredvids banan.
Men det var kul, tillslut jag var sååå dålig och sååå svettig och sen vart jag sååå glad igen.

Vad är det jag går på?
Jag vet inte, men jag hoppas det här uppåttjacket håller i sig ett tag.
Alla fina sms, fina människor och ger väl lite extra sporr och pirr.

Alla planer och drömmar gör sitt.
Alla mål gör mig triggad.

Antingen lurar jag mig själv, eller så är det så att jag gör det bästa av situationen.
Tar dagen som den kommer, skapar mina egna måsten.
Well, det såhär kan jag gärna leva ett tag, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!