And then.. I found you.

Hej!
Min blogg-app har strejkat sen igår och bara därför har jag velat blogga mer än någonsin!

Helgen är fullspäckad med jobb, myskvällar, träning och födelsedagsfirande. En av höjdpunkterna är nog att jag hittade min älskade mysdress i en av kartongerna från Umeå. Undrar hur många timmar(DYGN) jag har spenderat i denna? Älskade vän, som jag har saknat dig!

Kunde inte ha hittat ett bättre plagg att krypa ner i efter dagens jogg.
Blev 12 rätt lugna kilometer i bland annat solsken, då jag svettades på grund av för mycket kläder. Men sen kom molnen.. och sen kom regnet.. och sen kom krampen i vaden på grund av nyskorna.. och sen dog musiken. Men det känns bra såhär efteråt! Men ajaj vad det svider när jag tänker på hur mycket jag har tappat sen i januari/feburari.. BLÄ!

Nåja, dags för myskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!