I'm done and done.

Det fullmatade schemat fortsätter. Idag betar jag av den nionde dagen på min 12 dagars-vecka.

Trots att jag börjar först 11.45 är jag uppe med tuppen. Tvättstugan var ledig så jag passar på att tvätta. Sen har jag precis köpt en cykel, då någon mindre vänlig människa tyckte att den kunde ta min. Fy!

Jag hade turen att få cykeln hemlevererad! Vilken lyx!

Nu ska jag varva tvätten med att sola och träna. Ska damma av mitt Step In-kort och se om jag hittar dit. Var nog tre veckor sen jag var där sist, men nu är medicinerna ett minne blott och såväl inflammationen och infektionen.
Kroppen har tagit mycket stryk av det hela, men det som inte dödar det härdar va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!