Suget.

Nu har jag klivit ur blusen och hoppat i mjukiskläderna.
Tét är kokat och mysig musik spelas..Det ska städas!
Sova gör man i graven - och några timmar per natt.

Har haft en fin kväll, tack BodensHandel för en trevlig tillställning med supergod mat, kläder och Linneas otroliga röst. Och för att ni satte igång ett shoppingsug. Som smörpapper sög folk åt sig plagg ikväll. Jag gissar på att det är ett stort antal lyckliga kvinnor/tjejer ikväll och mindre lyckliga män som suckar åt påsarna som göms i hallen, smusslas in i varandra eller visas upp stolt.

Min plånbok är inte lika tacksam, men jag är helnöjd!

Kommentarer
Postat av: Annapanna

alltid lika fin :D och den där blusen var riktigt vacker!

2012-04-26 @ 22:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!