Sweet 25

I lördags överraskade vi Stina som fyller 25 år den 29e april. Egentligen hade jag sedan länge tillbaka planerat en fest den 28e april. Men hipsvips så bokade hon en resa till New York så det blev avblåst. När jag fick nys om att hon skulle komma till Boden i helgen så drog jag ihop något mindre hemma hos mig istället. Kvällen vart otroligt lyckad!

Stina trodde att hon skulle äta middag med mig och Madde och att vi kanske skulle slå ihop en mindre förfest sen. Men i det pyntade köket väntade ett gäng tjejer, paket, mat och tårta. Om jag uppfattade Stinas ansiktsuttryck rätt så vart hon väldigt överraskad! Och glad!

Sedan ramlade det in mer folk, champagneflaskor skickades runt, ljudnivån höjdes några decibel och sedan förgyllde vi Bodens uteliv i några timmar. Alla verkade glada och på topp!

Jag är inte förvånad över att det blev en sån bra kväll med tanke på sällskapet. Jag har sagt det och säger det igen: jag har så fina människor omkring mig! Ni är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!