Bordet!

Godmorgon!
Trots fem timmars sömn (har blivit min grej) - är jag lycklig när jag hasar mig in i köket för frukost. Där inne står mitt fina köksbord med en bukett tulpaner, så mycket mer behövs inte.

Alltså, min mamma och pappa är verkligen helt fantastiska.
När jag kom hem från Berlin hade de målat om mitt bord som jag köpte av ett par i Piteå.

De hade slipat ner bordsskivan som var rätt skadat och målat allt vitt och det blev så fint! Vilken skillnad!

Jag älskar bordsbenen och att jag kan sätta i en inläggsskiva - så 8 stycken får plats runt bordet om det behövs.

Bordet invigdes med en middag med fina Emma som har kommit hem från Korea. Mycket middagar och fikor nu på senaste. Mysmysmys!

Tacktack älskade mamma och pappa!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Fint! Bumlingen är underbar! Är väldigt sugen på en så det finns en stoooor risk att vi snart har en vit ;-)

2012-01-18 @ 12:11:32
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!