Handbollslycka

Fy så härligt med vinst mot Tjeckien!
Min bild av motståndarna i em förändras dagligen. Serbien slog Danmark!!?? Danmark ligger trea i sin grupp?!

För att inte tala om vår grupp:
Serbien slog Tyskland.
Vi slog Serbien.
Tyskland slog Makedonien.
Vi spelade lika mot Makedonien.

Jisses, det är vässade länder i år.
Polen verkar heta också!

Jag är sååå glad att em är igång. Jag har längtat sen kvalet.

Bästa träningsnöjet, slår alla spinningpass och terränger, utan tvekan. Jag blir så peppad, inne och pigg av handbollen!

Däremot när vi spelar dåligt - då är det bäst att jag är hemma i soffan.

Förra veckan när vi förlorade mot Ryssland i andra matchen kom det fram två killar vid olika tillfällen för att fråga hur matchen gick. Jag sprang på löpbandet och var inte alls glad. "du ser inte så glad ut, hur går matchen?"

Nä jisses, man är helt färdig efter en match. Och det beror inte på träningen, utan på spänningarna under matchen.

Nu ska jag sova gott, nu kan vi sova gott med en vinst i bagaget och för att vi ligger etta i gruppen!

Ps. snälla Step In ta hänsyn till handbollen och ha öppet till 22 åtminstone, tack!


Kommentarer
Postat av: Sara

58:16 ?!?!!!!!!!! du är inte klok kvinna! efter 4 min är jag död på den där !! Jaaa jag håller med måste få se hur du bor ju!= )

2012-01-18 @ 11:09:09
URL: http://lucha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!