Med ett leend

Det blir inte många timmar sömn för mig inatt. Ligger här med ett leende på läpparna efter en supermysig kväll med tjejerna. Åh så kul att vara alla samlade!

6-7 timmars surrande om allt mellan himmel och jord. Ser fram emot nästa gång(nästa helg slår vi klackarna i taket också!). Jag har så fina människor omkring mig. Jag är kanske lite trött och extra blödig nu, men alltså..tack!

Nu ska jag slå igen mina gröna och förhoppningsvis sova gott, "sju kvartar på en timme" - så sa tydligen morfar.

Natti!

PS. Jag säger det igen: oj så nöjd jag är med mitt bord! Iläggsskiva är så himla praktiskt! Kan det vara bästa köpet 2011? Iphonen är inte ens nära..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!