Long time

Hej, hej, hemskt mycket hej! Blogg-appen är tillbaka, så nu kan jag äntligen blogga.. Eller hur var det nu; har jag inte varit "en aning" dålig på det trots att appen har fungerat? Jo. Men ni vet, när man inte får någonting så vill man verkligen göra det? Jag har faktiskt försökt ta mig in på appen flera gånger bara för att! Precis som när man inte får shoppa - då hittar man fina saker överallt. Idag skulle jag och Madde göra stan i Piteå med inställningen "nu jäklar ska det shoppas" - meeen, då jag verkligen måste (läs:vill) hitta någonting sååå..hittade jag typ ingenting. Jag testade massor med fina saker men.. Äh ni vet! Okej, några påsar blev det tillslut ändå. Men det var på slutspurten. Framförallt var det en sjukt mysig dag. Morgonjogg i Piteå (då jag sprang vilse), lunch med Madde på Nodo och sedan strosade vi igenom affärerna. Dagen avslutades med några timmars spekulerande på Nodo igen. Älskade Madde! Många har påpekat att jag har försvunnit en aning i allmänhet, inte bara här. Jag vet, förlåt! Skärpning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!